Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Silva Tree

9. 10. 2009 9:24
Smutné je, že

někteří to štěstí stejným způsobem prožívají při poškozování jiných lidí nebo jiných živých bytostí jakýmkoli způsobem. ;-(

0 0
možnosti

hasmen

17. 9. 2009 7:35
Včera se mi stalo něco obdobného,ale...

Taky cigaretka na balkóně ,ale osoby a obsazení jiné.Ne bezdomovec,ale mladý muž s dítětem,oba slušně oblečení a já si říkám - táta vzal cácorku na procházku.Jo,to jsem se spletl.Když táta tačal nakukovat do odpadkových košů,nedalo mi to a začal jsem je pozorovat pečlivěji.Najednou se mu v ruce objevila PEtka s minerálkou a taťka se z hluboka napil.Hmm,to je dobytek si říkám a netušil jsem,že vyvrcholení teprve příjde - z dalšího koše vytáhl housku s máslem(?) odklopil ty dvě půlky,přičichl k tomu a pak to zabalil do papíru a strčil do kapsy...

Co říst na závěr?Ne,jeho mi líto nebylo... bylo mi líto té holčičky,co za "mňamku" jí asi doma čeká k večeři...:-(

0 0
možnosti

letitevso

17. 9. 2009 7:55
Re: Včera se mi stalo něco obdobného,ale...

To bude nejspis tim ze penize ktere mel na jidlo bud propil nebo prohral! A pokud ne tak jde o nejakou uchylnost ktera nema nic spolecneho s bezdomovci !;-)

0 0
možnosti

letitevso

17. 9. 2009 7:19
Plne chapu jeji stesti obvzlast pokud byla vyhladla

a mela zizen! Bohuzel ja v tom neshledavam nic romantickeho ani relevantniho ,a spis nezli se zaobirat pocitem zda jeji stesti je podobne jako to moje,bych ji asi spis politoval ! Je smutne kam az muze myslici clovek na rozdil od zvirat klesnout, at uz zjakehokoliv duvodu !( Tim myslim ty co se musi hrabat v odpadkach)!

0 0
možnosti

3lipy

14. 9. 2009 9:51
Dík za zamyšlení nahlas.

Bohužel se tady " za obdiv štěstí bezdomovkyně" uznání nedočkáte. Jinakost se nenosí...

0 0
možnosti

antropos

17. 9. 2009 0:01
Re: Dík za zamyšlení nahlas.

Nechci být obdivován, jen jsem chtěl poukázat na to, že je pro nás všechny stejně důležité snažit se o pocit spokojenosti a štěstí a že pro to máme všichni stejný neurofyziologický základ - ať ho nakonec dosáhneme jakkoliv (v čemž se naopak zásadně lišíme).

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

14. 9. 2009 9:05
mě snad ranní raní ptáče

Tžežtyn bít fáš kobilek, was?;-D;-D

0 0
možnosti

antropos

17. 9. 2009 0:22
Re: mě snad ranní raní ptáče

dzrgukuji zaa pridpomk nu

0 0
možnosti

nominativ

14. 9. 2009 9:02
Docela pěkné,ale

při Vaší činnosti (přednášky) byste měl psát ve slově standard "d" nikoli "t"

0 0
možnosti

antropos

16. 9. 2009 23:56
Re: Docela pěkné,ale

Omlouvám se, chybička se vloudila. Skutečně se jednalo o "úroveň" a nikoliv o "vlajku". Děkuji za připomínku.

0 0
možnosti

Moravský Slovák

14. 9. 2009 9:00
Jen mi prozraďte,

když hulíte na balkóně, máte s sebou popelník nebo to klepete přes zábradlí do ulice?

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1442x
Antropolog, kterému není nic lidského cizí. Učím biologickou antropologii a etologii člověka na Fakultě filozofické ZČU v Plzni. Mám různé (i kulturní) zájmy, leč nějak začínám stárnout a nestíhám.